Kundeservicekonsulent søkes til bildelingstjenesten Hyre.
Hyre er et selskap i stor vekst, og ønsker derfor å utvide vårt kundeserviceteam for å opprettholde enestående kundetilfredshet.
Søk på denne stillingenSøknad sendes til careers@hyre.no. Søknadsfrist: snarest. Aktuelle kandidater vil bli kontaktet fortløpende.
Ansettelsesform: Deltid
I Hyre er kundeservice en av de aller viktigste funksjonene for å skape tillit, fornøyde kunder og enestående kundeopplevelser. Som kundeservicekonsulent skal du raskt og effektivt hjelpe leietakere med spørsmål og utfordringer de måtte oppleve før, under og etter leieforhold med Hyre. Din viktigste oppgave vil være å sørge for at kundene våre som trenger hjelp får en god tur de sent vil glemme. Vårt kundeserviceteam ble kåret til klassevinner i Kundeserviceprisen 2020 i kategorien bilutleie. Målet vårt er å fortsatt være best i klassen ved å være der for kundene våre sent og tidlig om de skulle trenge hjelp, og gi de beste kundeopplevelsene.
Kundene vil nå deg primært på på e-post, chat og telefon. I tillegg til å være vår førstelinje, vil du også jobbe med en del administrativt arbeid og bidra til videreutvikling av rutiner. Du vil også bidra med verdifull input til videreutvikling av tjenesten.Stillingen vil bestå av ulike vakter, på dagtid, kveldstid, helg og helligdager.
Denne stillingen er utmerket for deg som er student og ønsker å kombinere studie med arbeidserfaring i et selskap som har arbeidsoppgaver som krysser flere fagfelt.
Vi i Hyre er brennende opptatt av teknologi og deler alle en visjon om en fremtid der ingen trenger å eie egen bil i byene. Hver dag utfordrer vi hvordan vi forflytter oss i og ut av byene, mot en fremtid vi tror består av delte, selvkjørende elektriske biler. Dette er drevet av at:
I 2017 lanserte Hyre første versjon av vår bildelingsplattform i Oslo. Med kun en app kan du bestille, åpne og betale for leieforholdet – helt uten at du trenger å møte noen. Bomring, drivstoff og leiepris blir automatisk kalkulert i sanntid, slik at du har full oversikt og ikke bruker tid på administrasjon. Målet er at du aldri er mer enn 5 minutter unna nærmeste Hyre-bil.
Hyre eies av Møller Mobility Group og ledende ansatte.
For spørsmål om stillingen ta kontakt med Ingrid på telefon 95 76 35 51 eller på epost careers@hyre.no