Kundeservicemedarbeider, heltid

Hyre søker heltid kundeservicemedarbeider for å opprettholde enestående kundetilfredshet i raskt voksende bildelingstjeneste i Norge.

Søk på denne stillingen

Søknadsfrist er 30. august. Aktuelle kandidater vil bli kontaktet fortløpende.

Om stillingen:
I Hyre er kundeservice en av de aller viktigste funksjonene for å skape tillit, fornøyde kunder og enestående kundeopplevelser. Som kundeservicemedarbeider skal du raskt og effektivt hjelpe leietakere og utleiere med spørsmål og utfordringer de måtte oppleve før, under og etter leieforhold med Hyre. Din viktigste oppgave vil være å sørge for at kundene våre som trenger hjelp får en god tur de sent vil glemme.

Kundene vil nå deg primært på på e-post, chat og telefon. I tillegg til å være vår førstelinje, vil du også jobbe med noe administrativt arbeid og bidra til videreutvikling av rutiner. Du vil også bidra med verdifull input til videreutvikling av tjenesten. Som heltidsansatt i vårt kundeserviceteam vil arbeidstiden være 08:00 til 16:00 på hverdager.

Hva skal du gjøre?
  • Behandle kundehenvendelser på chat, telefon og e-post
  • Behandle skadesaker
  • Følge opp kostnader knyttet til leieforhold
  • Bidra til å holde informasjon i app og nettside oppdatert
  • Håndtere post, utgående og inngående
  • Bidra i utvikling og tilpasninger av prosesser og systemer
  • Administrere nye biler på tjenesten

Hvem tror vi du er?
  • Du er et utpreget servicemenneske med gode kommunikasjonsevner
  • Du er god under press, og evner å ha en god og vennlig dialog i alle situasjoner
  • Du evner å håndtere og løse flere saker samtidig
  • Du er utadvendt og liker å være i kontakt med mennesker
  • Du er selvstendig, strukturert og nøyaktig
  • Du har gjerne tidligere erfaring fra kundeservice eller annen direkte kontakt med kunder
  • Du har gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk, skriftlig og muntlig
  • Du har førerkort klasse B og gode bilkunnskaper
  • Du har gode IT-kunnskaper og dreven i MS-office
  • Du brenner for Hyres visjon om en fremtid hvor ingen trenger eie egen bil i byene

Hva kan Hyre tilby?
  • Konkurransedyktig lønn
  • Verdifull erfaring fra et raskt voksende startup-selskap innenfor teknologi og mobilitet
  • Engasjerte og dyktige kollegaer som brenner for innovasjon og teknologi
  • Arbeidsmiljø med høyt tempo og bratt læringskurve
  • Være med på en reise for å redefinere hvordan mennesker forflytter seg i og ut av byene
  • Gode priser på bil ved behov

For spørsmål om stillingen ta kontakt med Torstein Jakobsen på 908 04 797‬.

For å søke på stillingen krever vi:

  • Søknadsbrev
  • CV
  • Karakterutskrift fra VGS og ev. høyskole/universitet

Alle stillinger vil behandles konfidensielt.

Om Hyre

Vi i Hyre er brennende opptatt av teknologi og deler alle en visjon om en fremtid der ingen trenger å eie egen bil i byene. Hver dag utfordrer vi hvordan vi forflytter oss i og ut av byene, mot en fremtid vi tror består av delte, selvkjørende elektriske biler. Dette er drevet av at:

  • Bilen i seg selv endrer seg. Den blir koblet til internett som muliggjør mer effektiv deling. I tillegg blir den elektrisk og når tiden er inne – selvkjørende.
  • Demografien endrer seg. Bilen er ikke lenger et viktig statussymbol, og vi ser at flere unge allerede i dag ikke ønsker å eie egen bil. Folk vil ha enkelhet, fleksibilitet og frihet, uten å være låst til sin egen bil.
  • Bærekraftig utvikling er et krav. Måten vi forflytter oss på i dag er ikke bærekraftig. Selv med elektriske biler vil fortetting i de største byene tvinge frem alternative løsninger innen persontransport.

I 2017 lanserte Hyre første versjon av vår bildelingsplattform i Oslo. Med kun en app kan du bestille, åpne og betale for leieforholdet – helt uten at du trenger å møte noen. Bomring, drivstoff og leiepris blir automatisk kalkulert i sanntid, slik at du har full oversikt og ikke bruker tid på administrasjon. Målet er at du aldri er mer enn 5 minutter unna nærmeste Hyre-bil.

Hyre eies av Møller Mobility Group og ledende ansatte.

Se alle stillinger