Kundeservicekonsulent, heltid

Vår kundeservicekonsulent skal ut i mammapermisjon og vi søker i den forbindelse etter en heltid kundeservicekonsulent som kan opprettholde enestående kundetilfredshet i vår raskt voksende bildelingstjeneste.

Søk på denne stillingen

Søknadsfrist er 15. september. Aktuelle kandidater vil bli kontaktet fortløpende.

Om stillingen:
I Hyre er kundeservice en av de aller viktigste funksjonene for å skape tillit, fornøyde kunder og enestående kundeopplevelser. Som kundeservicekonsulent skal du raskt og effektivt hjelpe leietakere og utleiere med spørsmål og utfordringer de måtte oppleve før, under og etter leieforhold med Hyre. Din viktigste oppgave vil være å sørge for at kundene våre som trenger hjelp får en god tur de sent vil glemme. Vårt kundeserviceteam ble kåret til klassevinner i Kundeserviceprisen 2020 i kategorien bilutleie.

Målet vårt er å fortsatt være best i klassen ved å være der for kundene våre sent og tidlig om de skulle trenge hjelp, og gi de beste kundeopplevelsene. Du vil kommunisere med kundene på e-post, chat og telefon. I tillegg til å være vår førstelinje, vil du også jobbe med en del administrativt arbeid og bidra til videreutvikling av rutiner. Du vil også bidra med verdifull input til videreutvikling av tjenesten.

Som heltidsansatt i vårt kundeserviceteam vil arbeidstiden være 08:00 til 16:00 på hverdager.

Hva skal du gjøre?
  • Være vår førstelinje ut mot kundene våre og besvare og behandle kundehenvendelser på chat, telefon og e-post
  • Følge opp kostnader knyttet til leieforhold
  • Bidra til å holde informasjon i app og nettside oppdatert
  • Posthåndtering
  • Oppgaver knyttet til daglig drift av tjenesten
  • Bidra i utvikling og tilpasninger av prosesser og systemer
  • Diverse administrative oppgaver

Hvem tror vi du er?
  • Du er et utpreget servicemenneske med gode kommunikasjonsevner
  • Du er en kreativ problemløser
  • Du er god under press, og evner å ha en god og vennlig dialog i alle situasjoner
  • Du evner å håndtere og løse flere saker samtidig
  • Du er selvstendig, strukturert og nøyaktig
  • Du har gjerne tidligere erfaring fra kundeservice eller annen direkte kontakt med kunder
  • Du har gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk, skriftlig og muntlig
  • Du har gode IT-kunnskaper og er dreven i MS-office
  • Du brenner for Hyres visjon om en fremtid hvor ingen trenger eie egen bil i byene
  • Du bør ha førerkort klasse B og ha noen grunnleggende bilkunnskaper

Hva kan Hyre tilby?
  • Konkurransedyktig lønn
  • Varierte arbeidsoppgaver - vi er i stadig utvikling og det vil også arbeidsoppgavene dine være
  • Verdifull erfaring fra et raskt voksende startup-selskap innenfor teknologi og mobilitet
  • Engasjerte og dyktige kollegaer som brenner for innovasjon og teknologi
  • Arbeidsmiljø med høyt tempo og bratt læringskurve
  • Være med på en reise for å redefinere hvordan mennesker forflytter seg i og ut av byene
  • Gode priser på bil ved behov

Oppstart vil være snarlig. For spørsmål om stillingen ta kontakt med Ingrid Sæther.

For å søke på stillingen krever vi:

  • Søknadsbrev
  • CV
  • Karakterutskrift fra VGS og ev. høyskole/universitet

Alle stillinger vil behandles konfidensielt.

Om Hyre

Vi i Hyre er brennende opptatt av teknologi og deler alle en visjon om en fremtid der ingen trenger å eie egen bil i byene. Hver dag utfordrer vi hvordan vi forflytter oss i og ut av byene, mot en fremtid vi tror består av delte, selvkjørende elektriske biler. Dette er drevet av at:

  • Bilen i seg selv endrer seg. Den blir koblet til internett som muliggjør mer effektiv deling. I tillegg blir den elektrisk og når tiden er inne – selvkjørende.
  • Demografien endrer seg. Bilen er ikke lenger et viktig statussymbol, og vi ser at flere unge allerede i dag ikke ønsker å eie egen bil. Folk vil ha enkelhet, fleksibilitet og frihet, uten å være låst til sin egen bil.
  • Bærekraftig utvikling er et krav. Måten vi forflytter oss på i dag er ikke bærekraftig. Selv med elektriske biler vil fortetting i de største byene tvinge frem alternative løsninger innen persontransport.

I 2017 lanserte Hyre første versjon av vår bildelingsplattform i Oslo. Med kun en app kan du bestille, åpne og betale for leieforholdet – helt uten at du trenger å møte noen. Bomring, drivstoff og leiepris blir automatisk kalkulert i sanntid, slik at du har full oversikt og ikke bruker tid på administrasjon. Målet er at du aldri er mer enn 5 minutter unna nærmeste Hyre-bil.

Hyre eies av Møller Mobility Group og ledende ansatte.